Posted by: M'Creative | 14 May 2010

Bluequthuk – Ngerap – Fuck off U’r face!!!!


Ku pernah jatuh hati pada seorang gadis bali

namanya si putri I GUSTI LAMBAT SARI

Ternyata si Putri ga suka kepadaku

Alasanya si putri “LIHATLAH DULU WAJAHMU…..!!!!”

Aku lalu tanya pada ibu bapaknya

“Apakah bapak ibu ga cari menantu???”

jawaban ibunya bikin panas tlingaku

“Ku cari menantu g kaya wajah MUuuuuuu….!!!”

Meskipun orang tuanya g mau aku tetep nekad

Dulu apel malem minggu sekarang malam jumat

Tapi kalo dulu aku apel bawa apel, tapi kalo sekarang ku bawa KEMENYAN….!!!

Kemenyan kusebar di bawah meja,

agar kalo si putri duduk dia tergila-gila

Ternyata kemenyan dijilati anjing.,

Dianya g papa, Anjingnya yang GILA…!!!!

Masio wong tuwane ga qolu aku tetep nekad

Mbiyen apel malem minggu saiki malem jum’at

Tapi nek mbiyen aku apel nggowo apel

Aku tau senengl karo arek mojowarung

Dhewek-e nduwe jeneng Indah Laminating Rum

Tibak ne dhewek-e ga qolu karo aku

alasane dhewek- e RAIMU KOYO GARPU……!!!

Aku tarus takon marang ibu bapak-e

Ibu bapak menopo mboten pados mantu?????

Jawaban ibu-e gawe panas kupingku

“Aku golek mantu cuma ga koyo RAIMU……!!!

Masio wong tuwane ga qolu aku tetep nekad

Mbiyen apel malem minggu saiki malem jum’at

Tapi nek mbiyen aku apel nggowo apel

Tapi nek saiki, Aku nggowo menyan….!!!

Menyane tak cepakno neng ngisore mejo

Supoyo nek arek-e lungo lali jiwo

Ndelalah menyan-e di dilat budheng

Are-e ra po2 budheng-e, GENDHENG…….!!!!!

 

DOWNLOAD


Leave a comment

Categories